loading...
میهن فراز
ali بازدید : 392 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

ورزش ضدآرتروز,http://mihanfaraz.irبيماري مزمن و پيشرونده‌اي است که با تحليل رفتن غضروفي که بخش انتهايي استخوان‌ها را در مفاصل مي‌پوشاند، مشخص مي‌شود. نتيجه اين بيماري، درد و سفتي در مفصل و عضلات و رباط‌هايي است که آن را احاطه مي‌کنند...

ali بازدید : 669 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

ورزش‌های مناسب برای درمان ورم پا,http://mihanfaraz.irآیا وقتی برای مدتی روی مبل یا پشت میز کارتان می‌نشینید، احساس می‌کنید پاهایتان سنگین شده و ورم کرده است ممکن است آن را چندان جدی نگیرید اما در نهایت این مشکل شما را مجبور می‌کند با پزشک مشورت کنید.

ali بازدید : 393 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

7راه برای نیرومندکردن قدمهایتان درپیاده روی,http://mihanfaraz.irسلامت قلب به اندازه برداشتن یک قدم ساده و آسان است. درحقیقت، پیاده روی یکی از بهترین روشهای کاهش وزن، گردش خون، و سوزاندن کالری است.

پیاده روی متعادل، بشاش کننده است و فشار خون را پایین می آورد، احتمال ابتلا به دیابت را کاهش داده، و سطح کلسترول را نیز پایین می آورد. البته، فقط اینها نیست.
هرچه بیشتر پیاده روی کنید و به خودتان بیشتر فشار بیاورید، سودهای بیشتری نصیبتان می شود.
متخصص پیاده روی 7 روش برای قدرت بخشیدن به قدمهایتان را به شما معرفی می کند، پس به بدنتان انرژی دهید و سلامتی تان را تضمین کنید.

ali بازدید : 636 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

ده ورزش برای تقویت زانو,http://mihanfaraz.irاگر می خواهید زانوانی قوی و محکم داشته باشید ، توصیه می کنیم این ورزش ها را انجام دهید.

1)محكم كردن زانو:
بنشینینید و پاها را مقابل خود دراز كنید ,زانوی خود را هر چه محكم تر راست كنید ,آن را به زمین فشار دهید و هم زمان پا را از مچ به سمت خود بكشید .زانو را تا پنج شماره راست نگه دارید,سپس آن را كاملا شل كنید (سه بار در روز هر بار 10مرتبه)

ali بازدید : 430 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

ورزش را براي درمان افسردگي تجويز كنيد,http://mihanfaraz.ir

كمتر از نيم ساعت ورزش پرتحرك در طول روز مي‌تواند به درمان افسردگي كمك كند.

ورزش و تحرك بدني، استرس و پرخاشگري را كاهش داده و احساس سلامت جسمي را تقويت مي‌كند.

فعاليت بدني بايد به طور گسترده بعنوان يك بخش مهم از پروسه درمان براي بهبود افسردگي و حتي اختلالات اضطرابي براي بيماران تجويز شود.

ورزش درماني را مي‌توان به جاي درمان با مكمل‌هاي دارويي تجويز كرد و نتيجه مطلوب‌تري گرفت.

ورزش بويژه روي سيستم‌هاي انتقال دهنده‌هاي عصبي در مغز مي‌تواند، تاثير مشابه داروهاي ضد افسردگي را داشته باشد و به بيماران كمك كند كه دوباره رفتارهاي مثبت خود را احيا كنند.

ali بازدید : 485 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

آيا ممكن است ورزش موجب افزايش وزن شود؟اين يك موضوع جنجالي و بحث برانگيز است كه در نتيجه يك مطالعه بيان شد. آيا اين موضوع حقيقت دارد ؟ دكتر تيموتي چرچ در يك مطالعه در سال 2009 بر روي زنان يائسه نشان داده است كه كاهش وزن در زناني كه ورزش مي كردند بسيار كمتر از حد مورد انتظار و ميزان پيش بيني شده در آغاز مطالعه بود.

ali بازدید : 736 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

پیاده‌روی چقدر کالری می‌سوزاند؟,http://mihanfaraz.ir

کالرهایی که با پیاده‌روی و دویدن آهسته می‌سوزانید، بیش از همه به فاصله‌ای که می‌پیمایید و به وزن شما بستگی دارد تا سرعت شما و مهم تر اینکه به ازای هر کیلومتر پیاده‌ روی یا دویدن آهسته (جاگینگ) بر حسب وزن‌های متفاوت افراد این مقدار کالری سوخته می‌شود.

54 کیلوگرم= 53 کالری          63.5 کیلوگرم= 59 کالری
72.5 کیلوگرم= 65.5 کالری          81.5 کیلوگرم= 72 کالری
91 کیلوگرم= 78 کالری          100 کیلوگرم= 84.5 کالری
با توجه به اینکه برای کم کردن 450 گرم چربی بدن، باید 3500 کالری بسوزانید،‌ سوزاندن شصت کالری به ازای یک کیلومتر پیاده ‌روی ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما این میزان هم می‌تواند به کنترل بهتر وزن کمک کند.

ali بازدید : 478 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

تمریناتی برای داشتن پاهای قوی,http://mihanfaraz.ir

بدن بر روی پاها استوار است ، به همین دلیل باید پاهای قوی داشته باشید تا بتوانید به خوبی راه بروید و فعالیت داشته باشید.

قدرت از رانها سرچشمه می گیرد و با کمک آنها حرکات مختلف ورزشی را انجام می دهید. مشکل عمده بیشتر دستگاههای(ورزشی) تمرینات پاها این است که درست است که این دستگاهها عضلات پشت ران و چهارسر رانی را به کار می اندازند، ولی از عضلات لگن و بقیه ی عضلات تحتانی بدن غافل می شوند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1757
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 19,996
  • بازدید کلی : 2,540,661